SKÖNA NÅLAR

2009-08-23, 18:32:27 / Kategori: Allmänt
Oj vad det slarvas med bloggandet på helgerna. Så är det när man har småbarn och familj, många står först på tur. Men på söndagkväll brukar det finnas lite mer tid för såna här viktiga aktiviteter :)

Inte för att det har hänt nåt spännande i helgen. Ganska lugnt, inga aktiviteter alls faktiskt. Igår var vi och handlade lite på Maxi medans Tindra lekte med en kompis. Vi gjorde en god paj till middag, och sen åt vi dumlekladdkaka till efterrätt. Inte äckligt alls :) Vansinnigt nyttigt också om jag får lov att säga det... Hmm...
Det blev faktiskt kaka över, så idag när Tindras pappa kom på besök efter sin Bulgariensemester så fick även han en liten bit.

Är lite spänd och glad förresten. Fick nyligen reda på att en kompis sambo håller på och tatuerar, och att han faktiskt snart kan klämma in mig på en tid. Hur kul som helst! Jag vet precis vad jag ska göra, och var den ska sitta, men jag säger inget än. Ni får helt enkelt ge er till tåls till den är gjord om några veckor, då ska ni få se bilder. Tror det kommer bli grymt!

Nu kommer snart Tindra hem från sin fotbollsträning. Då är det dusch och lite kvällsmat som gäller innan det är dags att hoppa i säng. Ikväll ska även jag lägga mig hyfsat tidigt, vi ska kolla på The hangover, eller Baksmällan heter den på svenska va?

♥ Har ni haft en bra helg? ♥

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-08-23 / 20:20:07

Den där dumlekladdkakan var inte inte alls illa nej:)

Mums fillibaba




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: