SKYNDA SKYNDA

2009-08-14, 10:32:34 / Kategori: Allmänt
Måste skynda mig att skriva ett snabbt litet inlägg medans Elliot sover. Tänkte även hinna med en dusch, vi får väl se hur det går med det...
Har nyss avverkat frukosten. Elliot åt en hel portion gröt med katrinplommonpuré. Men det är inte lätt att mata den ungen alltså. Inte nog med att händerna ska in i munnen medans man har gröt där. Till på köpet ska haklappen knycklas ihop och tuggas på den också. Helst alltihopa samtidigt. Puh...

Idag är det riktigt schysst väder här faktiskt. Vet inte vad jag ska hitta på bara... Tindra är hos sin pappa, så det är bara jag och lillen. Ev blir det en sväng till stan senare för att träffa syrran och lilla Isabelle.
Ikväll är det ju även Europekonsert i stan. Hade varit asball att gå på den, men jag misstänker att det komer vara sjukt mycket folk i stan som vill kolla. Inte helt ultimat att gå runt och knö med en barnvagn då. En massa fyllon som ramlar i vagnen osv. Nej tack, det finns nog trevligare saker att göra då.

Nu ska jag rusa in i duschen!

PS! I natt slapp vi lektimmen i alla fall. Elliot har sovit som "vanligt". SKÖNT!

Emilie-Mamma till Liam
BLOGG: http://grese.blogg.se/ 2009-08-14 / 10:57:21

ja man får ju hoppas på det, men man vet aldrig, ska bli skönt när de sover hela nätter =)

Jag ska till sjukgym idag, sen är inte mer inplanerat. tråkigt väder.

Cathie och Haley
BLOGG: http://princesshaley.blogg.se/ 2009-08-14 / 13:16:39

Skönt å få sova!! hoppas ni får en härlig helg :-)

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-08-14 / 23:38:55

Nu börjar skolan igen kanske kan vi ta en fika då?!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: