ÄGGMACKA UTAN ÄGG

2009-02-24, 11:18:30 / Kategori: Allmänt
Tog tag i köksfönstrena nu, för solen försvann ju ändå. Så länge hade man glädje av den... Nu är det skinande blanka rutor i köket också.
När jag var färdig kände jag att jag var hungrig och kokade därför två ägg som jag skulle ha på mackan med kaviar. En stor kopp te till detta. Men när jag tog första tuggan på äggmackan så var det inte alls gott med ägg, så dem pillade jag bort. Nu ligger de här i en hög på tallriken till ingen nytta. Inte mycket till äggmacka det där.

Funderar på om jag ska dra fram den där symaskinen idag. Det har ju varit så mycket snack om den fram och tillbaka. Tänkte även ta ett skumbad... Ska nog göra det först, så kan jag ligga där och slappa och samla nya krafter.

Fan, idag är det ju Fettisdagen. Jobbigt läge att jag inte längre är sugen på semlor då. Jag åt nog för många då för några veckor sedan. Men man kunde ju kanske köpa nån annan god bulle eller kaka. Eller baka... Jisses, ska jag hinna med allt det här så får jag sätta fart!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-24 / 11:23:29

Jag har fått hjälp med designen av "Mimmisdesign". Jag vill uppdatera lite men hon har inte tid att ta in nya förfrågningar :o( Vågar mig inte på att pilla själv heller... Vem har gjort din? Du själv?



Jag måste ABSOLUT köpa mer kläder...har ju typ inget i 52-56...Ska på UL i nästa vecka och sen blir det shopping för fulla muggar ;o)



Tips på annat som är bra att ha till lillen anländer?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: