HÄRLIG START

2009-02-02, 09:28:41 / Kategori: Allmänt
Februari månad har verkligen bjudit på en härlig, uppiggande start. Kallt som attan, men soligt och klarblå himmel. Det ska inte mer till för att pigga upp en efter en mörk, regning höst och vinter.

Har precis ätit min kalla mannagrynsgröt. Ni behöver inte tycka synd om mig, för det är jag själv som vill ha gröten kall ju. Häller upp den i skålen när den är klar och sen får den stå där tills den kallnat.
Ska surfa runt lite, och om en timme ungefär bär det av ner till jobbet. Ska göra sushi i 5 timmar idag. Räknar med att det blir hyfsat lugnt, det är en kall måndag. Folk kanske föredrar varm mat, plus att måndagar över lag är ganska lugna.
Ska ta med mat hem till mig och Tindra när jag slutar, eftersom Jocke ska på spinning med Tindras pappa. På tiden att soffpotatisarna kommer igång med det där nu. Det har liksom varit mycket snack och liten verkstad länge nu!

Är så nöjd med spjälsängen förresten, det blev så fint! Imorse kikade jag ner igen och låtsades att det låg en liten skrikande Elliot där. Mysigt ♥ Kan knappt bärga mig till den lille skrutten kommer. Det blir en massa nya erfarenheter med en liten kille i familjen. Jag har redan börjat planera hur blöjbytena ska se ut så att jag slipper bli urinerad på hahaha!!!

Ha en underbar dag mina vänner, på återseende ikväll!
♥ ♥ ♥

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-02-02 / 22:43:32

Ny adress till min sida




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: