HÖST IGEN?

2009-02-26, 10:17:49 / Kategori: Allmänt

När man tittar ut genom fönstret så kan man tro att vi under natten har spolats tillbaka till oktober. Det blåser, regnar och ser allmänt otrevligt ut. Vad hände med de där vårkänslorna man anade häromdagen? Som bortblåsta.

Har precis ätit frukost. Två ostmackor utan ost, samma fenomen som med äggmackorna tidigare i veckan. La på en massa ost men efter första tuggan så var det inte alls gott med ost, så den åkte av. Jag är lite trött på den här avsmaken man har för viss mat nu. Skulle vara skönt att kunna äta allt som vanligt igen, utan att få kväljningar.

Idag ska jag och Tindra åka och bada. Helst skulle jag vilja stanna hemma och slippa gå ut i det här skitvädret, men jag har ju lovat henne. Det lär bli ett himla holabalo om jag ändrar mig. Plus att vi får passa på nu medan vi kan hitta på sånt här på tu man hand. Snart är jag ju enbart en mjölkmaskin åt lillebror.

Ska tvätta lite nu och kanske dammsuga. Det har varit Jockes uppdrag de tre senaste dagarna, men det ser vi  ju alla hur bra det har gått. Att det ska en kvinna till att ta tag i all världens problem.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: