MYSIG KVALITETSTID

2009-02-12, 18:02:15 / Kategori: Allmänt
Det har varit en härlig dag tillsammans med Tindra. Måste försöka klämma in lite mer sånt här innan april. Då lär man inte ha många sekunder kvar på dygnet att umgås enbart mamma-dotter.
Min lilla tjej är så stor, hon är som min allra närmsta lilla tjejkompis nu!

Filmen vi såg, Chihuahuan från Beverly Hills, var bra faktiskt. Så bra en barnfilm med hundar kan vara. Men den hade sina små poäng, och det var kul att de flesta hundar var mexare och bröt på sån där rolig tacospanska. Tindra tyckte den var jättebra, och det är ju trots allt huvudmålet.
Märkte dock att min rygg inte riktigt pallade att sitta i en obekväm biostol. Nästa gång jag ska på bio får det nog bli VIP-salongen på Bergakungen. Låter lyxigt, det skulle man unna sig!

Alla hjärtans dag blir nog en lugn hemmakväll. Lite taskigt med cash just nu, så vi fixar ihop en schysst middag hemma istället. Jag har ju varit sjukt sugen på smörgåstårta i flera veckor nu, så det är en het kandidat.

Imorgon ska Jocke ut med en kompis, och Tindra ska sova över hos antingen mormor och morfar eller moster. Detta betyder en hel fredagkväll för mig själv i soffan, nedpackad i filtar med cola och 5 kg godis. Herregud, snacka om himlen runt hörnet!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: