NU I RO SLUMRA IN...

2009-02-16, 14:41:56 / Kategori: Allmänt
Nu har jag bäddat spjälis! Tom det var jobbigt, för först skulle Elliot (kan lika gärna börja kalla honom för det offentligt nu) göra tappra försök att sträcka ut sin fulla längd inne i min mage. Inte så lyckat tyckte jag nog, det var mycket obehagligt. Det spände som fasen både uppåt och neråt i magen, som om huden skulle spricka. Sen kom sammandragningarna och magen blev stenhård. Det är heller inte så skönt, så det tog sin modiga tid att bädda färdigt. Men till slut var jag klar, och det blev så mysigt så.


       



Här ska lille killen sova.






Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-16 / 15:09:01

Sååå fint du gjort till lillen. Jag har sängkläderna klara men inget spjälsängs skydd eller madrass. Har en äldre modell av IKEA sängen och hittar ingen madrass till den :( Andra mått än vad det är idag tydligen.



Vi ska kika på Valkyria.Inte så insatt i vad det är för film men det blir nog bra.Något om andra världskriget om jag förstod killen rätt.det är en "försenad" Alla Hjärtans Dag present från honom. Tänkte inte på det du skrev om stolarna. Hoppas verkligen jag klarar mig. Får be honom ta med en kudde kanske. Som man kan lägga bakom ryggen och stödja upp lite med. Attans också.



Nej nu är det bara 1timme lite drygt kvar på jobb. Vill hem NU!



Kram

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-02-16 / 15:12:00

Åh, så fint - där kommer han sova gott :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-02-17 / 00:25:21

Vad mysigt det ser ut! Där skulle jag också kunna ta mig en tupplur - om sängen var lite större..! :P



Jo, vi har haft jättekallt och regnigt här de senaste dagarna, men snart börjar det väl klarna upp och våren får göra antåg.. Hoppas jag.. :)



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: