PEST ELLER KOLERA?

2009-02-19, 20:15:26 / Kategori: Allmänt
Just nu känns det som att jag ofta måste välja mellan bajs eller spya... Alltså inte bokstavligt talat, utan det är en jämförelse. När jag sitter eller står upp så trycker Elliot på utav bara fasen upp emot mina revben och snett utåt. När jag trycker där så känner jag att det är stenhårt av antingen små fötter eller knän. På andra sidan är det mjukt, så där verkar det finnas gott om plats. Ibland trycker han på så hårt att jag tappar andan. Obehagligt är det i alla fall.
Lösningen på detta problem är att jag kan lägga mig, i soffan eller i sängen. Det är skönare för magen, och lungorna får lite mer utrymme. Men efter ett tag får jag ju så jäkla ont i bäckenet.

Vilket gnäll. Men även nu i skrivande stund så trycker lillen på för allt i världen han orkar. Vad fasen är det han vill egentligen?! Give me a break!!

Syrran
BLOGG: http://sorvas.blogg.se/ 2009-02-19 / 23:22:38

Ha Ha ha.... han övar, vil väl bli lika bra elitgymnast som våran ;)

Han kanske övar på "bryggan"



hahahaha

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-02-20 / 10:10:26

Han vill ut!! :o)

Ludwig låg också alltid på ena sidan och tryckte. Han sparkade till och med av mina revben på högra sidan. Det gjorde förjävla ont!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: