PRESENT TILL BABYDADDY OCH MIG

2009-02-20, 11:07:10 / Kategori: Allmänt
Jag måste ju verkligen försöka tygla mina shoppingbegär nu när vi liksom sitter lite i skiten med jobb och pengar. Tur att det mesta är köpt i bebisväg i alla fall. Tänk om vi hade lyssnat på alla kloka råd och väntat tills nu med att börja handla. Då hade jag fått dra runt Elliot i en brun pappkartong som jag hade klistrat fast låtsashjul på.

Beställde i alla fall en liten gemensam present till mig och darlingen nyss från CdOn. En mamma-pappabok som man ska fylla i från varsitt håll. Den blir kul att ha som minne om några år, särskilt eftersom detta är Jockes första barn. Tråkigt att jag inte har en sån från när jag väntade Tindra, men men...





Nu är jag nyduschad och redo att ta tag i dagens plikter. Det är jag och Askungen...
Numera när man borstar tänderna ser det ut som om man har gått minst tio ronder mot Mike Tyson. Blodet forsar ur käften på mig, och handfatet färgas klatschigt rosa av blodblandat tandkrämsskum. Ännu en härlig bonus man har som gravid!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-02-20 / 11:51:37

Men usch! :oP Nu blev jag nästan illamående igen...haha

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-21 / 09:50:56

Kolla du hittade den...trevligt...kan ju vara sk oj att ha sen när bebis blir lite större ;) Jag sk aäven försöka hinna med att scrapbooka lite :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: