SÅ NÖJD SÅ NÖJD

2009-02-03, 19:16:31 / Kategori: Allmänt
Har precis gått igenom sakerna jag köpte i Ullared. Dvs ryckt upp alla bebiskläder ur plasten och petat och grejat med dem. Och än en gång förvånats över hur jäkla billigt det var!



2 bodies 39 kr st och ett par byxor 39 kr.



Jättefin fleeceoverall med små tossor att dra över både händer och fötter.
59 kr.



Massa små strumpor för ca 15 kr / 2 par.



En badcape i frotté 39 kr.



2 pyamasar med fot 39 kr st.



Ett litet tre-delat set för 99 kr.



2 par byxor med mudd 39 kr st och en body för 10 kr.



En liten sparkdräkt också den för ca 40 kr.



Nappar och en liten flaska för nödfall.



Babysitter med lekbåge. Denna fick vi av mina snälla föräldrar!



Littlest pet shop till Tindra.


Och ett litet smart matsäcks-kitt som Tindra ska ha i skolan när de går till skogen.


Väntar ett tag till med att tvätta alla kläder. Det känns som om de bara ligger och blir sunkiga igen om jag tvättar dem nu. Köpte även ett täcke till spjälisen för 79 kr och en kudde.
Det slank även ner en del andra saker som var billiga, som nya sänglampor, brödkorg, servetter mm mm. Hittade även ett par schyssta skor som var sänkta från 300 kr till 50 kr. Nu blir det nog ingen mer shopping på ett tag...

Måste lägga mig och sträcka ut kroppen lite nu. Magen spänner som fasen, och inatt vaknade jag ungefär en gång i timmen av sammandragningar som gjorde ganska ont. Straffet för att jag stressade på jobbet igår kanske. Ska slappa lite framför TV:n med darlingen nu.








  

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-02-04 / 10:27:35

Vad mycket fint det var! Och så billigt! Nu blev jag Ullareds-sjuk. :oD




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: