SOFFAN OCH GODIS

2009-02-25, 14:11:50 / Kategori: Allmänt
Nu har jag kommit hem från jobbet, och som vanligt är jag helt slut. Har inte riktigt så ont i ryggen/bäckenet som jag brukar, men det det gör ont. Behöver lägga mig raklång och sträcka ut ryggen, detta i sällskap med min lilla godispåse som jag köpte med mig hem på hemvägen.
I morse när jag sträckte på mig så fick jag sendrag som fasen i höger vad. Detta gjorde att jag spände mig i hela kroppen, och då fick jag kramp även inne i höger höft. Där som jag alltid har så himla ont. Jisses... Vilket undebart mjukt sätt att vakna på.

Här kommer det några bilder på gårdagens resultat av syslöjd hemma.






Påslakan och örngott som blev jättefint om jag får säga det själv...





Fleecefilten till babykorgen.



Och så en bild på gårdagens chokladsubstitut. Har man ingen chokladkaka hemma och är alltför lat för att gå och köpa sig en så duger det utmärkt att äta Nutella med sked!


Nu ska jag ta godispåsen och lägga mig i soffan!
Hej så länge ♥


Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-25 / 15:37:43

AVIS...vill också ligga i soffan med en godispåse..men en annan ska ju slita till 20.00 ikväll. Men vad gör man inte för lite extra timmar innan man ska vara mammaledig.



Super fina saker du sytt.Ska nog in på OnOff i kommande vecka o införskaffa mig en symaskin ;o)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-02-25 / 16:22:03

Det blev verkligen jättefint! Vilka fina tyger!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-02-26 / 08:05:53

Jag gör allt jag kan för att få de o starta, tror inte riktigt de fungerar.

Ne nu vill jag värkligen att han kommer för somsagt detta e skit jobbigt.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: