BOMBER OCH GRANATER!!

2009-01-10, 23:08:04 / Kategori: Allmänt
Här hemma ser ta mig fan inte klokt ut nu för tiden. Tindras alla möbler står instuvade i alla hemmets vrår. Nu är det bara ett lager kvar att måla, sen är det klart som tur är. Börjar bli ordentligt trött på den här oredan. Ni kan ju tänka er hur städmanikern i mig mår nu...

Vi la oss för att vila en stund efter att vi målat innan. Det resulterade i att vi somnade som två fyllon och vaknade typ två timmar senare. Då bar det iväg till pizzerian för mathämtning. Ännu en onyttig dag att lägga till på listan. Sjörövar Fabbe kommer se ut som en sumobrottare när h*n kommer ut.
Vägde mig idag igen, och det tickar stadigt uppåt. Skulle tippa på en viktuppgång på ca 8 kg hittills. Ska till barnmorskan på tisdag, då får jag se vad jag väger där. Tycker fortfarande att jag har en relativt liten mage, så jag kanske kommer lite lindrigare undan denna gången än med Tindra. Då gick jag iofs "bara" upp 14 kg, vilket jag tror är hyfsat normalt. Eller lagom som vi säger i Sverige.

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-01-11 / 10:35:17

Filmen va bra, missade ca 15 då jag var tvungen att kissa, men va gör man när felix sparkar på blåsan så man tror att man ska skissa på sig.



Kan ni inte kolla på en helg som ni kan komma, och få med Lena och Andreas oxå vet inte hur länge vi försökt få upp dom utan större resultat.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: