DAGENS FYND

2009-01-27, 16:58:50 / Kategori: Allmänt
Jag lurade med mamma på en shoppingtur idag. Hon handlade nästan mer än mig, trots att det var jag som ville åka. Intressant iakttagelse.

Fick i alla fall köpt sakerna på IKEA till Tindras rum. Det blev så fint med de där väggdekorationerna, hela rummet fick liv.



Nu ska man bara se till att få dem att sitta kvar. Lite halvdåligt med lim på dem.


Köpte såklart lite grejer till Tjabo i magen också, som för övrigt levt loppan hela dagen idag också. Att ta en vilodag verkar inte intressera herrn alls...

Små dojjor. Bra att ha när man är ca två månader hahaha! Men så sjukt söta, och de kostade bara strax under tjugolappen. Hade varit skam att inte köpa dem.



Pyttesmå gubbstrumpor. Hur fula som helst, men roliga.



Den här lilla söta sparkdräkten köpte jag på Lindex när vi var i Strängnäs i helgen. Kan se min lilla tjocka bebis i den i sommar.



Den här pyamasskjortan köpte jag till mig själv. Utmärkt att ha på BB istället fär Västra Götalands landstingsskjorta. Stor och hur skön som helst!


Herregud, nu när jag sitter och tittar ner på magen så är den hur sned som helst. Varför envisas Tjabo med att ligga på höger sida??





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: