EN HEL DAG PÅ RÖVEN!

2009-01-05, 21:09:49 / Kategori: Allmänt
Idag har jag baskemej suttit på baken det mesta av dagen. I bil dessutom, inte så himla komfortabelt.
Började dagen med en sväng till tippen, där vi slängde en massa skit som vi rensat ur lägenheten. Direkt därifrån åkte vi med mina föräldrar till metropolerna Skene och Kinna. Där var vi bla på Skroten, och jag köpte tyg och grejer för nästan 600 kr! Nu ska här sys till Sjörövar Fabbe minsann. Ska ta bilder imorgon på alla tyger som jag köpte.
Resan fortsatte sedan mot Ulricehamn, där pappa skulle slänga ett öga på husvagnen så att allt var ok. Innan vi drog hemåt så blev det käk på Sibylla. Sen var det dags för hemfärd i mörkret.
Sjörövar Fabbe var inte så nöjd med bilfärden. Jag hade dessutom på mig ett par jeans som sitter ganska hårt åt nere på magen, och då börjar utbrytningsförsöken. Värsta Houdini...

Ikväll tar jag det lugnt framför datorn. Försöker hitta ett par mysbyxor för gravida som jag kan ha efter snittet, men det är svårt. Ska lägga mig tidigt och fortsätta läsa min bok som är så galet spännande att jag nästan hoppar ur skinnet!! Låt den rätte komma in heter den. Ni vet den där filmen som gick/går på bio. Svensk vampyrhistoria som är riktigt, riktigt bra. Rekommenderar den, även om jag blir lite rädd ibland...

Nu fortsätter mysbyxjakten!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-01-06 / 21:07:12

Fasen när ni åker till skene och kinna så måste man bara svänga in oss mig och säga hej.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-01-06 / 21:57:02

Kan varmt rekommendera mammayogabyxan som finns hos www.mammashop.se, under mammakläder, byxor & leggings :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: