GOD MORGON

2009-01-14, 11:41:20 / Kategori: Allmänt
Frukost kl 11.30, det är ju helt befängt... Men så blir det när man sover länge. Och man får passa på nu medans det går. Om några månader är det sömnbrist i typ 18 år som gäller. Verkligen en upplyftande tanke...

Vad händer idag då? Ev ska vi åka och kolla på en spjälsäng som jag hittade på Blocket, men annars inga stora planer. Tindra är hos sin pappa, så jag är ensam hela dagen till Jocke kommer hem. Det blir nog en hel del slötid framför datorn, lite tvätt och disk och såna viktiga saker. Kanske en film. Funderar på att kolla på "Låt den rätte komma in" nu efter att jag läst färdigt boken, men jag vet inte om jag vågar ensam.

Semlor hade inte suttit fel heller. Om man skulle ta sig i kragen och gå en promenad och köpa några. Ska suga lite på det en stund.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-15 / 06:53:40

Åh vad skönt att få sova så länge! ^^ Det gör du rätt i! :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: