GOD MORGON MINA VÄNNER

2009-01-27, 09:51:17 / Kategori: Allmänt
Idag är jag lite piggare, men fortfarande väldigt trött. Har gett upp hoppet om att hinna bli helt utvilad innan Tjabo kommer i april. Det är bara att gilla läget helt enkelt.

Igår bakade jag och Tindris kärleksmums efter middagen. Synd bara att de inte blev så mumsigt... Var nåt annat recept på glasyren, så den blev inte så där stel och krispig. Men om man skrapade bort glasyren så var själva chokladkakan väldigt god i alla fall. Gör kanske ett nytt försök ikväll med ett annat recept.






Tradera har blivit mitt nya gift förresten. Man kan hitta så mycket kul där så det är inte klokt. Lättroad som man är. Igår satt jag som ett skakande miffo framför datorn och budade på lite grejer. Spännande när det återstår en minut och man får se om ens egna lagda bud räcker till.
Igår vann jag två auktioner. Är jättenöjd med båda, men mest Labanoverallen. Det var ett riktigt fyndpris, de är ganska dyra annars.



99 kr inkl frakt. Ett riktigt kap!


Detta vann jag för 53 kr inkl frakt. Det är små apor på jackan.


Nu måste jag sätta fart. Ska till IKEA med mamma. Tindra ska äntligen få sin sänglampa bla. Återkommer senare med bilder från dagens shoppingtur. Som vi förresten kan kalla sightseeing, om min sambo händelsevis skulle läsa här. Just det, jag ska på sightseeing nu!

Hej så länge ♥


Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-01-27 / 10:11:42

Ja jisses, det är ju kort tid kvar nu - kan ju sätta igång när som helst, fast med min tur får jag väl gå över 3 veckor ;) Var gärna med i tävlingen jag har förresten - gissa vilken dag bebisen tänker kika ut, finns på min blogg :)

Jag ska föda på Östra Spec - har inget val eftersom jag går på blodförtunnande, så jag går ju även på MVC på spec på Östra. Vart ska du snittas?



Vilken ursöt laban-overall - den förstår jag att du är nöjd med! :)

Anonym
2009-01-27 / 21:29:47

Ja jag har ingen aning om hur man prutar men sambon kunde konsten ;)



Sååå gott det ser ut med chokladkaka...blev så sugen så jag måste nog gå och ta lite glass från frysen DIREKT :p

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-01-27 / 22:25:29

Åh, den är sparkdräkten ser ursöt ut!! :) Är det spöket Laban jag ser där på sidan?



Bättre lycka med kärleksmumset nästa gång! Man kan inte alltid lyckas! :P Smaken var det väl ändå inte fel på?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: