HIT ME!

2009-01-14, 13:37:14 / Kategori: Allmänt
Ni som följer min blogg, kan ni inte tycka till lite om den? Vad är bra, vad är dåligt? Vad vill ni läsa mer eller mindre om? Kom ihåg bara att jag inte tål dålig kritik hahaha! Om ni gör mig ledsen kanske jag börjar grina och slutar blogga helt...

Jag vet att nu för tiden så lägger jag mycket tid på bebis- och gravidprat. Men det är ju trots allt det som upptar min tid nu, och det är det som är mitt liv. När bebisen är född så kommer det bli en familjeblogg helt enkelt. Om mig och min underbara familj och smått och gott som vi tar oss för.

Men ändå, kom gärna med åsikter och synpunkter!

Anonym
2009-01-14 / 22:27:42

Jag tycker inte alls att det är mycket bebis snack... tycker att du är väldigt bred i ditt bloggande och det e roligt.... jag gillar allt som är personligt och du bloggar verkligen från hjärtan, Toppen!!!!

Fortsätt så......



Ps jag älskar när det kommer upp lite bilder oxå.. Ds

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-15 / 07:05:21

Jag har inget negativt att komma med. Jag tycker du skriver på ett bra och fängslande sätt. Oavsett vad du skriver om. Jag tycker du tar upp ämnen som iaf jag tycker om att läsa om och som man kan relatera till. Och du berättar små roliga anekdoter. :o) Bjuder på dig själv.

Kanon helt enkelt! :o)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-01-15 / 15:01:44

Jag har inte heller något negativt att säga! Vissa av dina inlägg är nästan som små kåserier, så roliga att läsa! Så älskar jag ju också ditt sätt att skriva och dina ibland lite sarkastiska inlägg, som man ofta själv kan relatera till. Lite fler bilder till bloggen vore kul! :D




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: