HUR GÖTT SOM HELST!

2009-01-10, 14:33:33 / Kategori: Allmänt
Här sitter man då, i sina assköna nyinköpta gravidmysbrallor från HM. Magen är full av en stor kopp te och en semla. Och det bästa av allt är att det finns ännu en semla i kylskåpet! Och den kommer inte finnas kvar där länge till, och definitivt inte till Jocke kommer hem. Skulle kunna glufsa i mig den redan nu, men vill ändå spara den så jag har nåt gott lite senare.

Var i stan en stund innan med syrran. Förutom mina mysisar så köpte jag en pyamas till Sjörövar Fabbe, två små mössor som ser ut att passa en dansmus huvud, en tröja till Tindris och en liten, liten jeansklänning. Ja jag vet, det blir helkonstigt eftersom jag tror att vi får en pojke. Men jag och syrran ville ändå gardera oss, för klänningen kostade bara 49 kr på rea. Nån måste väl få en flicka nån gång?

Sitter och funderar på om jag ska orka måla andra vändan i Tindras rum... Jocke är inte hemma, så det blir mycket mer jobb för mig. Men det behöver ju bli färdigt så snart som möjligt. Om jag hade haft godis hemma så skulle jag ha mutat mig själv med det.

Ska lägga in lite bilder på lite allt möjligt senare, men batteriet var tomt i kameran. Nu ska jag fixa hem lite schysst musik och sen ska målardräkten på! Tjing så länge!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: