INGA ARMAR, INGA BEN

2009-01-09, 18:18:38 / Kategori: Allmänt
Så känns det nu i min kropp. Eller som att någon manglat mig i en mangel i flera timmar i sträck...
Vi hade så brutalt mycket att göra på jobbet idag. Även om det gick jättebra och allt flöt på så blir man ändå helt matt när man väl landar. Nu när vi har ätit och jag börjar slappna av lite känner jag hur ont jag har överallt. Känns som om jag fått puckelrygg. Får nog ge jobbet ett par, tre veckor till kanske, men sen orkar jag nog inte mer. Om jag kunde få sitta ner så hade det varit annorlunda. Men men...

Ikväll var tanken att vi skulle börja måla i Tindras rum. Men vete katten om nån av oss orkar det. Bara tanken får mig att rysa. Raklång i soffan med choklad låter bättre. Undrar om det kommer nån bra film...
Imorgon är det kick off på jobbet, men jag tror jag hoppar över det. Gratis alkohol och Singstar låter som en dålig kombination när man är gravid. Att sitta ensam nykter på en fest tillhör inte mina favoritsysselsättningar. I synnerhet inte om det ska lekas en massa fåniga lekar som bara är kul på fyllan. Man kan bli människohatare för mindre.

Nu ska jag se om jag kan stänka lite färg på väggarna i alla fall.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: