LÖRDAGMORGON

2009-01-31, 10:05:03 / Kategori: Allmänt
God morgon! Ganska nyuppstigen sitter jag här med avklarad frukost och surfar min dagliga runda. I följande ordning brukar jag beta av sidorna - Aftonbladet, Facebook, Bloggen, Familjeliv, Blocket, Boplats och Tradera. Efter det blir det mest småsurfande här och där.

Har sovit skitkass i natt, och varit på toaletten ca 6 gånger. Dessutom vaknade jag mitt i natten av en magspark utan dess like! Har aldrig varit med om nåt sånt. Det var som om någon hade dragit en knytnäve rakt i magen på mig, och jag för nån sekund tappade jag tom andan. Att jag dessutom blev väckt av sparken gjorde ju att jag först inte fattade vad det var som hände, utan trodde nog att någon stog och slog mig i magen.
Resten av nattens sömntid har kantats av sjuka drömmar.

Vad ska vi hitta på idag då? Ikväll ska vi ut och äta med mamma, pappa och syrran plus sambo. Vi ska fira pappas pension, eftersom det var hans sista arbetsdag igår. Middagen är en överraskning som pappa inte vet om. Men han läser ju inte min blogg, så här kan jag skriva vilka hemligheter jag vill.
Vi tar det nog lugnt nu under dagen, sticker väl iväg och köper lite godis och sånt kanske. Vi hörs senare!



Så här kanske jag ligger ikväll under middagen...

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-01-31 / 15:20:13

Åh, mysigt - ni ska också ut och äta :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: