NEJ INTE IGEN?

2009-01-04, 12:07:21 / Kategori: Allmänt
Har haft lite småont i öronen i helgen, från och till. När det väl gör ont så gör det ont som in i granskogen, men sen släpper det. Men idag när jag vaknade så kändes det jättekonstigt. Ungefär som om jag har lock för öronen, och så gör det liksom ont av ljud. Låter hur konstigt som helst, jag vet.
Ska ringa vårdcentralen imorgon och se om jag kan få komma ner och kolla. Förra gången det var knas med mina öron så kändes det ungefär på samma sätt, som om jag höll handflatorna över dem. Hade inte ont direkt, förrän en natt då jag vaknade och det värkte hål på trumhinnan. Tjena, det gjorde ganska ont skulle man kunna säga. Höll på att börja lipa. Sen var det örat superkänsligt för ljud i flera veckor efteråt. Inte konstigt kanske, när det är hål på saker och ting inne i örat. Så denna gången är det bättre att kolla innan det händer.

Nu ska jag börja tömma granen på pynt. Usch, det är så vansinnigt tråkigt. Därför gör jag allt för att förhala det hela och dra ut på tiden. Surfa och såna viktiga saker...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: