NORRBAGGEN UTMANAR!

2009-01-26, 09:16:03 / Kategori: Allmänt
Tindras pappa, även kallad norrbaggen eller lusekoftan, helt beroende på vilket humör man är på, har utmanat mig!


OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 09.02
2. Namn? Maria
3. Vart bor du? 3:a i Mölnlycke
4. Hur många barn vill du ha? En bulle på jäsning nu och sedan ett till kanske?
5. Vill du gifta dig? Ja
6. Har du ätit sushi? Ja för fan!
7. Favoritglass? Uhm... Häaegen Dazs och Ben & Jerrys i olika smaker. Men smakar det så kostar det!
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Typ 4... Alla barnvarianter.
9. Humör? Trött som ett as, och förbannar sambon som ligger och apsover i sängen!

 


FYRA GREJOR
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej, men en liten mops eller fransk bulldog skulle inte sitta fel.
3. Sover du helst själv eller med någon? För tillfället så skulle några nätters ensam sömn vara guld värt. Annars är det schysstast att sova med darlingen såklart.
4. Tror du på spöken? Kanske... Vet inte riktigt.

 


SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Njae, är ändå ganska nöjd trots att jag är kort som fasen.
2. Skulle du vilja väga mer? Nu förstår jag inte frågan??
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nej.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu?Nu? Klockan 9 på morgonen och höggravid. Vad tror du?

 


KAN
1. Kan du röra på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja, fast sen får jag migrän.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Inga problem!
5 Kan du va på en fest utan att dricka? Beror på alla andras tillstånd. Ensam nykter är ALDRIG kul.
6. Kan dina vänner lita på dig? Absolut!
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, piercingtiderna är förbi.
8. Kan du suga? Ja?
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Hahaha, varför skulle jag?


1. Har du syskon? Ja en gravid syster :)
2. Har du någonsin haft sex med någon? Nej, mina barn kommer till mig med den gamla trogna storken.
3. Har du varit full den här månaden? Fan vilket tjat om alkohol. NEJ!
4. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? ....................................
5. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
6. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jajemän! Inte idag alltså...
7.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Jajaja.
8.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
9.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Inte vad jag kan minnas. Å andra sidan är det väl sånt man förtränger, så jag vet inte...
10.Har du haft sex med mer än tre personer? Ja
11.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej!


Utmaningen skickas vidare till er som läser här och som vill svara!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-01-26 / 10:22:15

Jag tror jag skippar den här utmaningen. Det var lite för många sexfrågor och andra frågor som jag nog inte har lust att dela med mig av till folk och rike. :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: