SLÅSS OM UTRYMMET

2009-01-21, 19:42:23 / Kategori: Allmänt
Jag har lagt märke till en sak. När jag äter så blir grabben i magen alltid väldigt vild efter en stund. Vad beror det på då? Är det för att han plötsligt får en näringsinjektion via navelsträngen, eller är det för att det blir trångt för att maten tar för stor plats i min magsäck? Jag tror ju på det sista, men jag är å andra sidan inte så vidare påläst på den mänskliga anatomin.

Blev ingen bio. Filmen är för det första nästan tre timmar lång, och sen började den redan halv sex. Då låg jag i soffan och var alldeles slapp. Det känns som att tre timmar är i saftigaste laget för en fet, gravid kvinna att sitta stilla och vaken. Får kanske vänta med den ett tag.

Nu måste jag sträcka på mig, för Tjabo i magen är på tok för galen för min smak nu. Vi hörs senare!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-01-21 / 20:12:31

Nämen fy, en torr bulle är väl inget för en gravid kvinna?! Din sambo borde ju se till o skämma bort dig med något lyxigt gott idag, som kompensation för allt med spjälsängen! ;)

Anonym
2009-01-21 / 20:46:04

Oj da, är filmen hela 3timmar lång så får jag också vänta till den kommit ut på DVD för det orkar jag aldrig. Får se den i två omgångar istället.



Jag har heller aldrig haft svamp men när jag fick en outhärdlig klåda och sveda så förstod jag att något var fel. Ringde till min BM idag och hon trodde absolut att det var de. Ska påbörja min behandling idag och hoppas att det snart är över. Det är jätte vanligt när man är gravid för det är så mycket hormoner i kroppen.



Precis kommit hem från jobbet och nu blir de mamma Scans köttbullar och snabb makaroner..orkar inget annat :-)

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-22 / 08:29:42

Tre timmar! Då kommer jag inte kunna se den filmen på ett par år! Lilleman är aldrig stilla så länge. Inte ens när han sover. :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: