TRÅKIGT

2009-01-20, 11:49:12 / Kategori: Allmänt
Jag har tråkigt... Har inget att göra (förutom tvätt, disk, dammsugning...) Tycker inte om att fastna framför datorn, men det blir lätt så. Om jag går och lägger mig för att vila så sover jag i flera timmar, och då kan jag inte somna ikväll.

Inte kan man gå ut heller, det är sååå slaskigt. Det är som att trampa runt i soppa. Man hinner gå i fem minuter sen är man blöt om fötterna. Då stannar jag hellre inne och är varm och torr om fötterna! Kolla förresten in mina "tofflor" som jag köpte på Lindex igår för 12 kr. De är mer som strumpor, men de ser ut som små skor.




Nu måste jag slänga ihop nåt till lunch. Har inget hemma mer än ägg. Kokt ägg är inte så gott längre, så jag får nog hitta på nåt annat.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-20 / 13:45:14

Vilka söta tofflor! :o) Jag letar själv efter nåt att ha på fötterna inomhus nu när det är så kallt och ruggigt. Hade ett par fårskinnstofflor som jag slitit ut så totalt så sulan ramlade i bitar!?

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-01-20 / 15:42:59

Vad söta små tofflor! Jag har lite likande "strumptofflor" som Ahmets mamma har virkat till mig, de håller i alla fall fötterna varma nu på vintern! :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: