UT UR DIMMAN!

2009-01-12, 12:42:21 / Kategori: Allmänt
Jisses som jag har sovit. Ställde klockan på elva för att inte sova bort hela dagen, men det fanns inte en chans att jag kunde gå upp då. Stängde av larmet och somnade om tills nu! Fick dessutom tvinga mig upp ur sängen, annars hade jag sovit ännu längre. Tröstade mig med en Delicatoboll när jag kom upp, så nu känns det i alla fall ganska uthärdligt.
Ska börja plocka i Tindras rum strax, måste bara vakna till liv först. Annars kan man dö av chock har jag hört.

Förresten så kom jag på ett namn när jag låg sömnlös i natt. Vi har ju nästan bestämt oss för Loke eller Bella (usch, som för övrigt är likt BlondinBella... Det jhar jag aldrig tänkt på förr!) Edwin, är inte det fint då? På måndag får vi ju veta, och sen kan man börja spåna i namn på riktigt. Om vi nu ska göra ultraljudet, vi får se.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-12 / 16:55:37

Edwin är jättegulligt! :o) Tycker jag iaf...



Mina vänner har inte haft något problem med försäkringskassan. Dom har haft vanlig föräldrapenning. men vi har juh vård av allvarligt sjukt barn och detta krånglar något fruktansvärt. :oP Hoppas det flyter på smärtfritt för er sen iaf. Inget kul med krångel. :oP Och pengar behöver man juh ha...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-01-13 / 01:36:50

Hmm, kanske du också borde trotsa ödet och gå till närmaste McDonalds för en mjukglass med kinuskisås...? :P




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: