VAD FAN ÄR DET MED FOLK?!

2009-01-26, 20:53:23 / Kategori: Allmänt
Jag fattar inte hur det står till med vissa människor. Alla indianer sitter verkligen inte i kanoten ibland.
Jag brukar vara inne på en sida som heter Familjeliv. Det är ett forum där man kan diskutera allt som har med familj, barn och graviditet bla att göra. Men även allmänna frågor och diskussioner.
Men ibland så blir man fanimej mörkrädd när man läser vissa inlägg som folk har gjort. Idag senast hittade jag ett som hade med förlossning att göra. Tjejen skrev att hon tyckte att tappen kändes annorlunda nu, och att hon hoppades att det betydde att förlossningen var på G.

Tappen undrar ni kanske nu? Ja, tappen. Som i livmodertappen! Och det är inte första gången jag läser ett sånt här inlägg. Folk sitter alltså hemma och kör upp fingrar i muttan för att känna på livmodertappen!! Ja det är så sjukt att jag finner inga ord. Den tanken hade inte ens slagit mig om jag så varit drogpåverkad och hög som ett hus. Varför i h-vete ska man in där och känna??
Nej jag fattar verkligen ingenting, och jag tycker det är galet osmakligt! Men men, vill folk leka gynekolog eller barnmorska med sig själva så varsågoda!

lena
BLOGG: http://sorvas.blogg.se/ 2009-01-26 / 21:07:45

Ha Ha Ha... det gör jag dagligen :)

Det är väl fullt normalt.



hahaha nej det finns mkt sjuka mäniskor..

hade jag gjort det kanske exorsisten hade bitit mig i fingret :)



kram

Anonym
2009-01-26 / 21:13:02

Sv: Ja, Pippitröjorna är sååå fina - o Tradera är verkligen ett toppenställe :)

Ang Familjeliv puh Ja, där finns verkligen ALLT o lite till! ;)

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-27 / 08:05:28

Haha...som om förlossningen skulle komma snabbare för det. :o) Barnet kommer när det är redo.



Det finns folk till allt! Det är banne mig sant!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: