VOJNE VOJNE

2009-01-04, 20:30:19 / Kategori: Allmänt
Himmel och pannkaka vad mätt jag är! Nu står magen verkligen i fyra hörn, om den inte gjorde det tidigare. Vi är nyss hemkomna efter en söndagsmiddag på stan med mina föräldrar.
Var på en liten kvarterskrog i stan och åt både billigt och gott. Nåt fiskigt på planka med potatismos, grönsaker och två goda såser. Sjötunga tror jag det var, och innan den en toast Skagen som förrätt. Höll på att spricka efter maten, men lyckades skaka ner det "värsta" och sen fanns det även plats för kaffe och efterrätt. Nu har Sjörövar Fabbe inte gott om plats kan jag lova! Min magsäck är nog av samma storlek som en blåvals.

Nu ska jag slänga mig i soffan och hoppas på nåt spännande på TV. Måste upp ganska tidigt imorgon och hänga på telefonen för att få en läkartid för mina öron. Var inte öronbarn när jag var liten, men har uppenbarligen blivit öronvuxen på senare år. Märkligt, kanske är jag ett medicinskt fenomen?

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-01-05 / 19:24:02

Himmel vad gott det lät! :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: