PACKAD

2009-07-18, 22:56:32 / Kategori: Allmänt
Nu är vi packade hela högen. Inte berusade alltså, utan våra väskor är packade inför morgondagens resa till svärisarna. Plötsligt blev det en massa extra packning när man hade en bebis med sig :)
Elliot ska för första gången få träffa faster nr 2 och hennes kille. Och farmor och farfar har ju inte sett honom sen han var ca 2 veckor gammal, så det blir nog kul för dem också. Han har ju förändrats hur mycket som helst. Vi ska även hälsa på Jockes farmor och farfar en dag, de vill också gärna hälsa på den lille :)

Känns som jag har packat hela dagen. Nu hoppas jag att allt är med, och snart ska jag lägga mig. Var bara tvungen att kolla igenom mina dagliga sidor först :) Resten av familjen sover redan.
Elliot verkar bättre i magen nu, han bajsar inte två gånger i timmen som det kändes som han gjorde för nån dag sedan. Ringde sjukvårdsupplysningen igår, och de sa att det kan bli så när man börjar ge dem smakportioner. Nu ska hans mage få vila ett tag tänkte jag, och så tar vi nya tag när han är runt 4 månader igen. Då provar vi med lite mat och även kanske lite gröt.
Han har i alla fall återgått till sina vanliga sovrutiner på natten, och det är väldigt skönt. Ikväll somnade han runt 20, vilket inte var helt idealiskt eftersom han brukar lägga sig runt 21.30-22. Vi fick väcka honom vid 21.30 och det var en pärs kan jag säga. Han ville inte alls vakna, och han blev arg som ett bi när jag skulle byta blöja och ta på pyamasen. Sen ammade jag honom och så somnade han som en sten igen. Nu hoppas jag att nästa amning inte blir den förrän tidigt på morgonen, nån gång runt 5 tiden kanske.

Dags att sova. Blir en del småbloggande under veckan, ska försöka att inte slappa till mig helt :)

Ha det bra!

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-07-26 / 12:21:36

Jag hur gick det nu med det här småbloggandet? :-p




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: