SVETTIG SHOPPING

2009-07-01, 23:07:05 / Kategori: Allmänt
Kan säga att alla människor befann sig inte alls på stranden istället för på Gekås :) Men det gick ganska smidigt ändå. Elliot var jättesnäll. Han blev lite ledsen efter ett tag, men då fick jag låna en bärsjal som jag satte honom i, och då somnade han. När vi kom ut såg jag att han hade bajsat, och det var väl därför han blev ledsen en stund.

Shoppade i alla fall en del grejer till barnen. Lite kläder bla, Elliot fick en musikmobil till sin säng och ett par skallror. Mobilen har han legat och tittat på halva kvällen och skrattat åt. Armar och ben går i ett :)
Busade även med honom i sängen tidigare ikväll, och kittlade honom under hakan. Plötsligt så började han skratta högt! Jag gjorde det om och om igen, för det var ett sånt underbart ljud att höra, och han var så söt! Det slutade med att Tindra höll på att kissa på sig, för även hon skrattade när Elliot gjorde det.

Han premiärbadade även i sin nya lilla pool idag. Den är pytteliten, och lämpar sig förmodligen bättre till lite större barn som kan sitta i alla fall. Han får ligga i den, och då kunde han inte riktigt sträcka på sig :) Men det var nog kul ändå, och han sprattlade hej vilt. Skönt men konstigt kanske att få bada ute på balkongen :)

Imorgon blir det stranden med Tindra och syrran. Hoppas inte syrran föder bara, är lite nervös nu när det närmar sig utsatt datum... Jag vill ju att den ska komma ut, men jag vill helst inte närvara.

Nej, god natt alla sockertoppar! Lovar lite bilder imorgon!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-07-02 / 20:05:36

Hihi - de första skratten är ju sååå gulliga :)



Mysigt med pool också, skönt för honom att svalka sig - det behöver vi alla!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: