AHA!

2009-06-05, 10:59:37 / Kategori: Allmänt
Nu fattar jag varför jag inte går ner i vikt! Varför?! För att jag fortfarande äter som om jag vore gravid för fasen!! Jag kan inte sluta, jag är fast... Då hjälper det ju inte hur många promenader jag än går. Cola är gott. Choklad likaså. Och allt annat som man kan stoppa i sig när man är sockersugen. Baka är ju en ny hobby här i hemmet tydligen. Fy!

Men jag tänker inte stirra mig blind på vågen och siffror. Jag mår ju bra, och mina barn är fina och friska. Ska försöka ta mig i kragen efter helgen. Kanske ska jag göra som jag gjorde förra året, bort med alla kolhydrater, ät var tredje timme och ännu mer promenader. Det funkade ju då, gick ju ner 6 kg på några månader bara.

Men ikväll ska jag baka kladdkakemuffins :) Det är ju helg...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: