DÅRHUS

2009-06-07, 10:33:34 / Kategori: Allmänt
Idag är jag trött som fasen. La mig nog lite för sent igår, och hann sova knappt en timme innan det var dags för första amningen. Igår fick Elliot ingen ersättning som sista mål, och då vaknade han mycket tidigare. Ikväll ska jag prova igen!
Sen är Jocke jätteförkyld, och då får han en sån hysteriskt vansinnigt jobbig torrhosta. Nu hostar han så att trumhinnorna dallrar, och det väckte mig i morse. Då rann bägaren över, och jag stampade ut i köket och gjorde gröt som jag sedan satt och åt i min ensamhet.

Känns som att det kommer bli en lång dag... Vädret är riktigt osäkert ser jag, så det blir förmodligen inga utomhusaktiviteter. Får väl sysselsätta mig med något så roligt som att städa här hemma, det kan man tydligen aldrig göra för mycket.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-06-07 / 12:06:24

Amanda somnade vid 01. Då passade jag på att ta en macka och försöka få i mig något. Killen kom hem sent så han lovade att ta lilltjejen,men hon vaknade vid 07.30 i morse. Fick sova med pappa på soffan till 10.30 sen väckte jag henne,men nu sover hon bredvid mig i soffan med nappen i mun. Vill inte väcka henne för så fort hon är vaken så skriker hon,bättre att hon får vila...



Trist väder hos oss också idag,men jag tycker det är bra så vi två bara kan sitta i soffan hela dagen.

Kim
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2009-06-07 / 16:58:40

Tjenare!



Det var ett jädra tag sedan. Och vilken söt kille du har fått till :)



Jaodu.. Det beror ju på vem som frågar! Åt dig kan jag säkert fixa en ny design åt om det var det du menade. =)



Läget annars?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: