HEJ OCH HÅ...

2009-06-02, 11:05:19 / Kategori: Allmänt
... vad hurtig jag var i morse. Gav mig ut på en promenad på en okänd slinga. Visste alltså inte riktigt var jag skulle hamna eller hur lång tid det skulle ta. En timme drygt var jag borta, och det är väl lagom sådär på morgonen. Hade ju inte ätit frukost, så jag ville inte gå alltför långt heller.

Idag ska vi ner till BVC på 2-månaderskontroll med Elliot. Spännande att se vad vågen visar idag. Två veckor sedan sist, och Jocke tippar på 4800 gr nånting. Själv dänger jag till med en gissning på 5000 gr drygt. Sist vägde han strax över 4300 gr. Då hade han ju ökat 600 gr på en vecka :)
Ska även bli spännande att se hur lång han har blivit, för nu är det en hel hög med kläder som har blivit för små, både på bredden och längden.
I natt sov han ganska länge mellan amningarna, och då vaknar ju jag istället och tror att han är död. Vågar nästan inte titta ner i sängen för att se om han andas. Sen petar jag på honom och då vaknar han och skrattar.
Underbart!
Nu har han däckat på sin lekmatta på golvet. Ligger som en utkavlad pepparkaksdeg med sin snuttefilt över sig.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-06-02 / 14:54:03

Härligt med en ordentlig morgonpromenad!



Ska bli spännande att höra sen hur mycket han vuxit. Det går i ett rasande tempo när dom är så där små. :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: