ONT BÅDE HÄR OCH DÄR...

2009-06-11, 14:59:04 / Kategori: Allmänt
Jag har insett att jag förmodligen kommer lägga ner projektet med att ge Elliot ersätting på kvällen för att tjäna några timmars sömn. För det första så är det inte många timmar extra det gör, kanske en, två eller max tre. För det andra så funkar det inte för "mjölkmaskinerna". De producerar på mjölk som om Elliot skulle ha ätit ett sista kvällsmål, och det resulterar i att jag vaknar med två bomber som gör svinont. Inte är det kul för Ellioten heller när han väl ska äta. Antingen får han inget ordentligt tag, eller så blir han nersprutad av mjölk i hela ansiktet.
Nej, bara att gilla läget och gå upp X antal gånger på nätterna för att amma den lille gógrisen.



Idag var det skolavslutning för Tindra. Vi hade himla tur med vädret, för det regnade i morse och var allmänt mörkt och trist. Men när vi stog på skolgården sprack det upp, solen kikade fram och det blev riktigt varmt.

Däremot kan jag säga att det är ganska lååånga tillställningar. Jag tappar tålamodet när Tindra och hennes klass har gjort sitt, och när det inte längre är några barn man känner som sjunger och uppträder. Vilken hemsk egoistisk människa man känner sig som då...
Men men, nu är det sommarlov! Inga mer stressiga, tidiga morgnar på länge. Hur skönt som helst, nu ska vi bara gotta oss och njuta av ledigheten!



Ikväll är det sista matchen för säsongen också. Tjejerna möter Balltorp och Qviding på hemmaplan :) Ska bli kul och vi hoppas att det är Mölnlyckes tur att vinna idag!



Har så sjukt ont i halsen så jag kan knappt svälja... Det gör tom ont när jag gäspar. Började lite igår, och idag är det helt tokigt. Hade knappt nån röst i morse när jag skulle säga hejdå till Jocke. Kraxkrax lät det... Hoppas att det stannar vid halsont, så att inte jag också blir så där megaförkyld som Jocke och Tindra har varit.
Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid Tindrisen och kolla på TV :)

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-06-11 / 16:40:57

Skönt med sommarlov nu för Tindra! ^^



Hoppas du mår bättre snart!

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: