SUNNY - FUNNY

2009-06-23, 22:21:03 / Kategori: Allmänt
Tänk vad lite sol kan pigga upp!

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Upp i ottan för att åka till ögonmottagningen med Tindra. De kollade hennes ögon, men kom fram till att det var för lite synfel för att de skulle korrigera det. Vi får en ny kallelse till vintern för att se om det skett några förändringar då. Det kan vara så att det bara beror på att ögat inte växt färdigt än. Så det blev inga glasögon, till hennes stora besvikelse :)

När vi kom hem var det dags att packa väskan till Tindra igen. Hon skulle åka med mina föräldrar till husvagnen. Inte länge hon var hemma efter Norge, men det är väl bara kul för henne att hon får hitta på roliga saker på sitt sommarlov!

En liten stund efter det kom en kompis på besök med sin lilla dotter. Vi satt och pysslade en stund, närmare bestämt så stämplade vi disktrasor :) Det låter både konstigt och en aning töntigt kanske, men det är vansinnigt kul! Ska lägga ut bilder här sen när jag har målat färdigt några fler.
Pysslandet gjorde oss hungriga, så vi bestämde oss för att ta en promenad till gatuköket för att svulla hamburgare. Det fick även bli en amningspaus i gröngräset bakom Atlet innan vi drog oss hemåt igen.

Eftermiddagen och kvällen har varit lugna, och vi har varit hemma. Elliot har varit lite orolig, magen har varit lite körig på honom. Men när han väl fick ut det onda så somnade han gott i pappas famn. Hoppas på ännu en bra natts sömn.

Imorgon ska vi på mamma-dejt i Slottskogen. Det ska bli riktigt trevligt, och jag hoppas man klickar med resten av morsorna! Hade varit kul att bli ett gäng som träffas regelbundet med de små. Vädret ska ju bli grymt, så det blir gott med en picknick i det gröna!

Dags att stoppa lillen i sin säng och sen sova själv.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-06-23 / 23:16:21

Mäh - hade ni pysselträff utan mig? ;)

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-06-23 / 23:41:30

Va pysslade ni utan mig.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-06-24 / 07:18:28

Vad roligt för Tindra med lite utflykter. ^^



Och jag tycker inte pysslandet lät det minsta töntigt. Tvärtom. Låter hur kul som helst och jag vill gärna se resultatet!



Kram på dig!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: