TURISTANSTORMING!

2009-06-22, 22:47:31 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi inga planer alls, vilket resulterade i en slapp morgon och förmiddag hemma. Efter en hel del velande fram och tillbaka, och efter X antal klädbyten så fick jag ett spel. Har inga kläder alls som passar, eller funkar att amma i. Så det blev att bege sig till sora staden för shopping. Konstig idé kan tyckas, när vädret var så himla härligt. Men jag hade någon sned fantasi att det kanske var lite folk i stan, att alla var på stranden eller nåt. Jo tjena... Antar att det är reorna som lockar, för det var fullt med galna människor i stan! Man märker att turisterna har börjat komma också.
Hittade i alla fall en jättefin klänning, ett linne och en t-shirt. Det slank även med skor till både mig, Tindra och Ellioten.

Imorgon ska det ju bli lika fint väder, härligt! Vi ska till ögonmottagningen på Mölndal och kolla Tindras syn på morgonen. Det blir nog glajjor på henne misstänker jag. Hon verkar i alla fall se dåligt.
Efter det blir det lite pyssel hemma med en kompis, och sen planerar vi utomhusfika i solen med kidsen. Tindra åker förmodligen med mina föräldrar till husvagnen.

Fyra dagar kvar till helgen, som jag verkligen ser fram emot. Vi ska ha återträff med gamla kompisar från min au pair tid i Norge! Det kommer folk från både Norge och alla möjliga delar av Sverige till Göteborg och stannar över helgen. Vissa har jag inte träffat på ca 9-10 år, så gissa om jag ser fram emot detta! Alla tar med sig barn och respektive dessutom, så det blir ett stort gäng på ca 21 pers. Hur kul som helst!

Nej dags att sova om man ska orka upp med tuppen imorgon. Usch, vill inte alls väcka kidsen så tidigt. Särskilt inte Elliot nu när han sover så himla bra. Men men, bara att gilla läget!

freja
BLOGG: http://stocktownstories.blogg.se/ 2009-06-23 / 08:21:29

nope, visste inte innan.. hade inte haft mens på 100 år då den försvann när jag började äta p piller (som jag inte slutade ära förrän jag fick veta att jag väntade barn) ..



mer finns att läsa här: http://stocktownstories.blogg.se/2009/january/nu-ar-det-officiellt.html

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-06-23 / 23:15:58

Shit vad kul det låter med återträff! :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: