10:E VÅNINGEN

2009-03-29, 17:20:32 / Kategori: Allmänt
Hissen går sakta men säkert neråt. Imorgon är vi på ensiffrigt! Börjar bli riktigt, riktigt nervös nu. Kanske har det inte riktigt gått upp för mig förrän nu att vi ska få bebis om en dryg vecka. Att jag ska opereras, ligga på ett äckligt sjukhus osv... Men det kommer ju vara värt det hundra gånger om!



Jocke pratade med sin syster tidigare idag. När hon frågade om jag var tjock nu svarade han att magen står ut säkert minst 40-50 cm! Jo eller hur... Det är bra att rörmokaren har ett bra ögonmått... Visst är magen stor nu, men kom igen, 50 cm!?


                              

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-29 / 17:37:48

Sv: Mm, de där karlarna har nog inte samma reflex som vi mammor har, de "hör inte" - eller kanske "vill inte höra ;)" bebisen... iallafall inte om de sover o snarkar som Jonas ;) Får hoppas Jocke är bättre på det! (att vakna alltså)

Det närmar sig med storsteg nu... så mysigt att ni snart har er lilla prins hos er!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-03-29 / 19:26:11

Vad spännande det är! Nu kommer bebisen vilken dag som helst! Jag håller på att gå upp i limningen häör hemma. :oD

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-30 / 11:19:25

Hehe...karlar och ögonmått ;o) Men man ser att den rasar neråt iaf..spännande..

Jisses jag går n i v.38 dag..helt ofattbart! Ska allt ta kort jag me o lägga up så får vi se vad ni säger om de...rasar min mage också?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: