AJ AJ!

2009-03-17, 08:36:05 / Kategori: Allmänt
I natt har jag vaknat vid i alla fall tre tillfällen av ganska onda förvärkar. De höll i sig i kanske nån minut, och det var verkligen inte skönt. Så där har jag aldrig fått förut, och jag tyckte inte om det. Hoppas att det bara var tillfälligt. Nu när jag följde Tindra till skolan så kände jag av dem lite igen, plus att det känns lite i ryggen idag. Lite förkrämpor kanske som jag hoppas går över. Tog en Alvedon nu så får jag se om det släpper.
Skulle ju åka till stan idag, men jag måste nog känna efter hur det känns i magen först. Vill ju inte stå mitt inne i centrum och få värsta värkarna. Den vardagsspänningen kan jag klara mig utan!

Idag skiner i alla fall solen, även om det var lite blåsigt och kallt ute. Nu väntar jag bara på värmen också så jag kan sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och få lite färg på min vinterbleka nuna.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-17 / 10:33:42

Ojda...värkar..Jag har inte känt av någonting sånt än.Men fick höra idag på jobb iaf att magen börjar sjunka nerspännande Var på föräldrar utbildning igår och BM berättade vad som händer när man kommer in på BB. Nu är det verklighet och SNART! spännnade




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: