ALLVARLIGT TALAT DEL 2

2009-03-27, 08:50:29 / Kategori: Allmänt
Jag tänker inte gå in på några detaljer, eller dra någon i skiten. Så lågt sänker jag mig inte, trots att det var min första tanke igår när jag på omväg fick höra en del intressanta saker som sagts om mig och andra i min närhet. Först blev jag jättearg och tänkte drämma på ett riktigt argt inlägg här på bloggen. Men efter att ha sovit på saken och lugnat ner mig, så väljer jag istället att ställa mig över detta. Jag tänker inte sänka mig till den usla, pinsamt låga nivån. Rena rama sandlådefasonerna!

MEN!
Vissa människor skiter ta mig f*n rejält i det blå skåpet ibland! Och så finns det även de som uppenbarligen inte bara nöjer sig med att skita i det blå skåpet, utan även väljer att gräva ner sig riktigt jävla rejält i skiten!!!
Inte för att man har nåt att vinna på det själv, utan av ren intelligensbefrielse. Det är synd om dem som inte har nåt viktigare i livet att göra än att lägga näsan i blöt i tid och otid. Och jag kan inte annat än fascineras av de som ljuger så att de själva tror på det. Intressant!

Det finns många kloka ordspråk som man kan dra till med i såna här lägen tex:
♥ What goes around, comes around!
♥ Det som göms i snö kommer upp i tö.


Sanningen uppdagas förr eller senare. Denna gången förr. Så därför väljer även jag att göra som Steffen. TUMMEN UPP!




Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-03-27 / 09:02:34

Hm...jag har alltid undrat vad som egentligen driver dessa människor. Vad som ligger bakom. Många gånger är det bara ren avundsjuka. Riktigt illa tycker jag det är iaf!



Bra skrivet! Du fick mig till och med att le. :o)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-27 / 12:11:55

Men OJ! Vet inte riktigt vad jag ska säga, men det var riktigt bra skrivet!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: