DÄR LURADE JAG HENNE

2009-03-09, 14:01:23 / Kategori: Allmänt
Hihihi... Kom precis hem från bm. Alla värden var fortfarande jättebra. Dock så glömde sköterskan att väga mig, och det var inget jag påminde henne om heller. Så jädrans kul är det inte att se de där elefantsiffrorna. Så länge jag vet att grabben växer i magen så struntar jag i vad jag väger.
Sf-måttet hade ökat med nästan 4 cm på en månad, dvs 1 cm i veckan. Magen kändes välfylld sa bm... Hmm, av godis kanske?

Hon ser lika förvånad ut varje gång det kommer på tal att Elliot kommer två veckor före beräknad födelse. Nästan så jag blir lite nervös, är det i tidigaste laget? Men vad ska jag göra, ringa Mölndal och klaga och be om en ny tid? Nää, då riskerar jag kanske att få en "för sent" så att allt hinner dra igång av sig självt. Äh, lillkillen kommer klara det galant. Vi får hjälpa honom så gott vi kan, det är det vi finns till för.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-10 / 08:19:48

Ni kommer få världens sötaste kille.Jag togs ut med kejsarsnitt två veckor för tidigt och det blev ju människa av mig me ;)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-10 / 12:26:21

Sv: Haha, nä spikklubban nämnde hon inte ;) Ja, jag kände mig som värsta massmördaren också när hon sa det - bara "hallå, som att jag använder såna grejer dagligen då eller..." ;)



Sandalerna ja, de är ursköna att gå i! (det jag testat gå i dem här inne iallafall) Tycker absolut du också ska ha lite framförhållning om du vet vad du gillar för några - så man inte riskerar att vara utan ett år till!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: