DRA PÅ TRISSOR

2009-03-24, 08:49:55 / Kategori: Allmänt
I natt har jag sovit helt ok faktiskt. Inga toalettbesök som har stört sömnen, och tydligen så hittade jag en sovställning som dög i mer än 15 minuter. Visst, det tog ca 1.5 tim att somna när jag hade lagt mig. Men det är ändå skönt att kunna få lite mer sömn än natten innan.
Ska se om jag klarar mig utan min traditionella förmiddagssömn idag. Kan inte lova nåt, jag vaknade ca 5.30. Men jag ska försöka att inte sova nu på förmiddagen i alla fall.

Vaknade till minus 5 grader och ett tunt snötäcke! Visst, solen skiner men ändå... Igår gick Tindra utan jacka när jag hämtade henne i skolan. Idag var det bara att packa med termobyxorna till skolan igen. Bläh... Nu är det ju snart dags att vrida fram klockan förresten. Det går åt rätt håll, sommaren närmar sig sakta, sakta.

Nu ska jag surfa runt på några bebissidor på nätet. Hittade  några i en tidning igår där de tipsade om billiga bebiskläder och sånt. Alltid lika kul att smyghandla när Jocke är på jobbet. Moahahaha!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: