DREGEL DREGEL...

2009-03-31, 10:31:52 / Kategori: Allmänt
Jag fick en hästbedövning hos tandläkaren. Den värsta av alla sa han, men det var tydligen för att han gav mig en utan adrenalin pga att jag är gravid. Nu börjar den släppa, men det känns ju så sjukt skumt när bedövningar släpper! Sticker i både tunga och läpp. Har försökt dricka te här, men det känns ju som att jag är 6 månader gammal och bara dregglar :)
Vill gärna äta nåt, men det känns lite halvt meningslöst med en mun som är totalt bortdomnad.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-03-31 / 13:58:35

Haha...låter lite kul. jag har aldrig lagat några tänder och alltså aldrig fått någon bedövning i munnen så jag har ingen aning om hur det känns. Jag slipper gärna också om det är möjligt kan juh tilläggas. :oP




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: