GRATIS ÄR GOTT!

2009-03-01, 20:10:09 / Kategori: Allmänt
Ganska impulsivt bestämde jag och mamma oss för att besöka årets baby & barnmässa. Skulle åkt dit med syrran igår, men eftersom hon fick hysterisk magsjuka så blev det inställt. Men idag ringde mamma och frågade om jag ville åka, för i så fall kunde hon följa med.

Mässan i sig var väl sådär, inte riktigt värt de 120 kr det kostade i inträde. Men jag fick i alla fall med mig en del gratisprover hem, och det är ju aldrig fel. Vi var bara där i ca 1.5 tim, det räckte.



Libero var generösa med gratisproverna. Tackar tackar!



Ett annat blöjmärke som vi ska testa.



Två små Lundmyrnappar, som var det enda jag köpte på mässan.


När jag kom hem var jag lite halvsliten, så jag somnade en stund. Jocke och Tindra var också ganska slappa efter bowling och McDonaldsbesök. Hela familjen hade en lugn eftermiddag.
Tindras pappa kom på fikabesök och hade med sig glass. Det är kravet för att jag ska släppa in honom - att han tar med sig nåt till fikan. Funkar alltid! Så det blev lite fel ordning, vi fikade först och sen började vi laga middag. Men men, det funkade det med, och nu är vi mer än mätta och belåtna!
Efter maten började Jocke och Tindra vika origami, tills tålamodet tröt och det blev för svårt. Men de hann i alla fall göra två saker.


  
Det blev två ankor och två små kejsarhattar. Hattarna blev så små att de bara passade nallen.


Nu ska Tindra hoppa i säng, sen blir det kanske nån film ikväll för vår del. Ha en fortsatt skön söndag allihop! ♥






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: