HEJ HEJ!

2009-03-08, 16:26:20 / Kategori: Allmänt
Nu är jag tillbaka! Ganska pigg och utvilad faktiskt. Vi hade en så vansinnigt slö och skön dag igår, så batterierna hann fyllas på en hel del.
Darlingen kom hem vid halv fyra på morgonen ungefär. Han somnade naturligtvis fort, men jag låg vaken i nästan två timmar innan jag kunde somna om. Till slut lyckades jag, och jag vaknade sedan vid tio ungefär. Jocke vaknade också efter en stund, och vi låg kvar och pratade innan det var dags för frukosten. Efter frukosten återvände vi faktiskt till sängen för att kolla på film. Tittade på Mirrors med Kiefer Sutherland. Kan under inga omständigheter rekommendera den, lägg er tid på något bättre! När filmen var slut så kände jag mig lite trött igen, så jag somnade om.

Ungefär så där såg resten av dagen ut, vi låg i sängen hela dagen. När klockan var halv sju på kvällen klädde jag på mig, för vi skulle åka och hämta mat. Hem med maten, åt och sen var det Melodifestivalen. Efter det kollade vi på Wallander, och sen var det faktiskt dags att lägga sig igen. Hur skönt som helst med en sån slapp dag, utan att känna en massa måsten som man ska göra. Och det är skönt att kunna unna sig en sån dag nu innan Elliot kommer.

Idag vaknade jag vid nio, ingen stress, utan låg kvar och drog mig tills Jocke vaknade. Efter frukosten bestämde vi oss för att sticka iväg och köpa överkast till sängen. Vi slank även in på Elgiganten, och där fick vi med oss ett nytt strykjärn plus en liten massageapparat som Jocke tjatat om så länge. Jag lyckades även lura med honom in på Lindex så att jag fick köpt en amningsbh.
Efter shoppingen åkte vi till syrran och fikade semlor där. Gott, man får väl passa på nu, de försvinner väl snart.

Nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite. Tindra kommer snart hem från sin pappa. Blir en lugn kväll hemma med lite TV och så innan vi tar nya tag för en ny vecka.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-03-08 / 17:00:59

Skönt att få lite lugn och ro. ^^ Hoppas batterierna håller sig laddade ett tag nu då!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-09 / 07:50:06

Jo det löste sig någorlunda sedan under dagen/kvällen. Blev ingen bortamatch och jag fick handlat lite saker iaf. Känner mig ganska nöjd med slutet på kvällen.



Ungdom är man iaf ett år till enligt SAS så lika bra att passa på ;o)

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-09 / 09:11:00

Låter som en helt underbar dag..en liten fråga till experten bara :o) Vilken storlek ska man köpa på amningsbehån egentligen? Kan man köpa samma storlek som man brukar ha? Dragit mig lite för att inhandla då jag inte har någon koll!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: