I RAKT NEDSTIGANDE LED

2009-03-09, 11:43:17 / Kategori: Allmänt
När jag dammsög i hela lägenheten nyss så hittade jag det här i Tindras rum.


Alla hennes tofflor prydligt uppradade. Men vad är det för små orangea stövlar som står längst ut till höger?



Det är ett par regnstövlar till ett av hennes gosedjur. Hahaha, hon är för rolig!
Men ännu ett bevis på att hon är min dotter. Ordning och reda ska det vara!


Köpte ett pussel till henne i helgen, eftersom hon älskar att pussla. Tog ett med 100 bitar, så har hon att göra några dagar tänkte jag... Pyttsan, det roliga var över på 20 min.



Usch, nu blir det snart inga fler bilder på bloggen. Jag kommer inte ner till golvet för att stoppa i USB-kabeln till kameran. Elliot är i vägen. Kabeln kan ju i och för sig sitta kvar i datorn, man behöver väl inte rycka ut den varje gång?

Dags för lunch innan jag ska till bm. Var sugen på att dricka cola till, men jag behöver ju inte utmana ödet och höja blodsockret ännu mer precis innan jag ska ta blodprov. Vill ju inte få skäll där nere, då börjar jag gråta...

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-09 / 13:13:27

Jösses, 100 bitar på 20 min - inte illa, hon är så duktig :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-03-10 / 01:33:06

Haha, vad gulligt med gosedjurstofflorna!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: