JAG SKA BARA...

2009-03-30, 08:59:16 / Kategori: Allmänt
Lite svårt att koppla av och ta det lugnt. Jag kommer hela tiden på saker som jag ska göra och fixa med. Idag ska jag till optikern och göra ett syntest. Det känns som att det behöver uppdateras, det är några år sedan. Har även beställt hem provbågar från Lensway. Har jag tur så hinner jag kanske få de nya glajjorna innan nästa onsdag. Då kan jag vara snygg på BB :) Himla viktigt menar jag... Något säger mig att man kommer se ut som ett ras ändå, sömnbrist och halvdrogad på tabletter.
Måste även skaffa en amningsbh till, storlek större. Kanske en tunika eller klänning också, vi får se.

I natt har jag drömt mardrömmar precis hela natten. Vaknat hur många gånger som helst, och då har jag varit så himla rädd att jag knappt vågat somna om igen, trots att jag var jättetrött. Nu kommer jag inte ihåg en enda dröm, men läskigt var det.
Igår när vi la oss började vi kolla på Australia. Den var inte alls så som jag hade tänkt mig. Nu har vi i och för sig bara kommit halvvägs ungefär, men ändå. Lite besviken är jag allt. Den enda trösten skulle väl vara att Hugh Jackman är oförskämt snygg i filmen. Godis för ögat!



Nya TV:n i vardagsrummet blev stor! Snygg men stor. Men det blir säkert grymt att kolla på film på den sen när darlingen får köpa sitt surroundsystem. Om 20 år :)



Dags att göra mig iordning inför optikern. Vi hörs senare, ha en skön dag i solen!


Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-03-30 / 09:08:25

Det precis en sån tv som vi har här hemma. Men vi har haft den ett tag så för oss har den liksom...krympt. Åtminstonne känns det som den har blivit mindre. :o)

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-30 / 13:00:01

Jag har inte tagit mig i kragen ännu o inhandlat amnings-bhar..men känns som att det verkligen är på tiden..Får ta mig i kragen när jag kryat på mig.hemma dag pga hosta o snuva, inte kul alls.



♥kram♥

Nu ska jag kika på "Unga mödrar"




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: