LÅTSASKOMPIS

2009-03-18, 12:38:09 / Kategori: Allmänt
Funderar på att skaffa mig en låtsaskompis. Typ som Tindras lilla Wawa (som för övrigt verkar har dött...) Eller som min egen Lille- Anders när jag var liten. Då har jag i alla fall en kaffekompis varje dag. Misstänker dock att konversationen skulle kännas ganska stel.

Vann en Babybjörn bärsele på Tradera igår förresten. Ser jättefin ut på bilden, hoppas den är lika fin i verkligheten.



Den var aldrig använd, bara provad, så den kan ju omöjligtvis vara sliten. 350 kr tycker jag var ett mycket överkomligt pris. Var inne på att köpa en ny, men samtidigt så vet man ju inte om den kommer användas så mycket. Jag hade en till Tindra, men de enda gångerna jag använde den var när jag skulle dammsuga och hon fick tuppjuck. Men till sommaren kan det vara kul för lillen att hänga där och dingla.

Nu är det lunchdags!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-18 / 14:30:08

Precis en sådan bärselevi är ute efter.Jagar på blocket jag med som en toka :o)



Ja utsikten hemma kan man inte klaga på direkt.Så nöjd över flytten och trivs redan bra, ännu bättre lär man trivas i sommar ;o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: