MOSIG I SKALLEN

2009-03-13, 11:45:08 / Kategori: Allmänt
Sov i knappt två timmar, men det känns inte som att det räckte för att täcka upp nattens vakna stund. Är genomtrött fortfarande. Tindra kommer hem om 1.5 tim och då kan jag ju inte ligga och sova. Får väl vila en stund på soffan sen istället.
Har precis ätit några pannkakor och druckit ett stort glas O´boy. Får se om jag fick i mig lite socker så att jag vaknar till.

Fick förresten en kommentar tidigare om att det även dyker upp ännu en fredag den 13:e i år, i november. Vad är det frågan om? Hur läskigt som helst ju...

Ikväll ska vi till mamma och pappa och äta middag. Dags att fira även mammas pension. Det blir trevligt. Får se om Jocke orkar följa med, han är ju krasslig igen. Förkyld = sitter och dinglar med benen på dödens kant. Inte lätt. Men jag har i alla fall konstaterat att hans immunförsvar måste var kört i botten. Frisk i två veckor, sjuk i en. Så har det sett ut hela vintern, och då menar jag verkligen hela vintern. Och så får han ju den där hostan som går mig på nerverna. Torrhosta är något av det mest irriterande som finns. Dessutom spricker mina trumhinnor typ varje gång han hostar. Inte konstigt att jag hade tinnitus ett tag :)

Imorgon lördag ska vi i alla fall åka till Kungsbacka och hämta bärselen. Sen blir det hemmakväll med hela familjen i soffan och Melodifestivalen. Det är denna helgen och en till som vi har Tindra innan Elliot kommer. Då vill man verkligen passa på att krama ur all egentid med henne som går. Sen är hon plötsligt inte ensam med oss längre, som hon har varit i alla sina sex år.
Vann förresten en liten dress på Tradera igår. Ja mamma, det är en dödskalle på den, jag vet att du tycker det är bedrövligt. Men denna dödskallen ser faktiskt snäll ut! Han är ju hur glad som helst.



Bodysuit från Dunnis för 19 kr!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-13 / 11:57:29

Inte sett någon av dom faktiskt. Jag är inget större film/bio-fan men bor ihop med en film-tokig kille. Vi började titta på GI Jane o jag somnade så måste ju se slutet iaf ;o)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-13 / 12:56:32

Jättesöt bodysuit! Har också föräldrar som inte gillar döskallemärket något vidare - men som sagt, det är ju en glad en, då borde det ju vara okej!

Karlar som är sjuka ja - uscha ja, det är ju nästan värre än att föda barn - NOT!

Bloggdesign kan jag tyvärr inte något alls om - utan det är en tjej som heter Camilla som hjälpt mig, henne hittar du här: www.camiie.se/wp

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-03-13 / 13:26:39

Haha...min mor tycker också dödskallar är ett hemskt mode. Hon gillar inte ens sånna söta som denna. :o) Men Ludwig har haft några stycken iaf. ^^

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-13 / 15:51:27

19kr var inget rån direkt ;)



Tiden går undan och låter ännu närmre när du säger att det bara är denna o nästa helg själva med Tindra innan Elliot.Passa på att njuta och ge henne all tid i världen,sedan blir de full fokus på nr.2




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: