NEJ NU JÄVLAR!!!

2009-03-12, 14:28:11 / Kategori: Allmänt
Vad är det frågan om?!?! Det vräker ner snö här nu! Förbannade väder säger jag bara. Jag ger upp, det blir inte vår förrän i slutet av maj. Vi kör lite snö en gång i veckan fram till juni, det är väl lika bra. Bäst att skaffa en vinteroverall till Elliot, det lär vara vargavinter när han föds. Kanske får vi ta fram skidorna och stava oss ner till förlossningen.
Igår var det torrt på marken, solen sken och värmde tom, och fåglarna vaknade till liv och kvittrade för fulla muggar. Idag fryser de väl ihjäl...

Ja jag är sur nu. På riktigt. Ska emigrera till soliga breddgrader där man inte ens vet vad snö är!

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-03-12 / 15:47:41

Jag emigrerar med dig!

Vi tar våra barn sen drar vi;)



Ja nä den där föräldrargruppen var ju verkligen värdelös, funderar på att skita i resten av gångerna.

Jag är iofs lite sugen på att gå med i någon mammagrupp sen. Kan ju vara bra att ha någon hurtig mamma i närheten som ger sig ut och promenerar i tid och otid. Det kommer jag behöva!

Hoppas du har en mysig dag nu!

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: