NU ÄR DET HELG!

2009-03-20, 20:23:09 / Kategori: Allmänt
Fredagkväll, hur skönt som helst. Sitter och bloggar lite samtidigt som jag sneglar på Let´s dance. Jocke är iväg och kör en kompis till en fest, så jag blev ensam en stund.
Bakade en supergod kaka innan som jag nu har provsmakat. Citronkaka med vaniljgrädde, det är inte dumt alls. Ska lägga ut receptet här senare tänkte jag, för den var verkligen jättegod. Lite som en citronostkaka, syrlig och frisk och lite geggig.





Fick förresten ett litet paket med posten idag. Fattade ingenting, men såg snart att det var från min kära kusin i England. Det var adresserat till "den lille killen i Mias mage". Eftersom Elliot inte kunde närvara för paketöppning så fick jag göra det med glädje. I paketet låg en liten t-shirt, jättesöt!

Tack så jättemycket! Jag som älskar överraskningar!


Vet inte vad vi ska hitta på i helgen. Vi funderade på en dagstur till Danmark, men det blir nog inget. Hade varit kul att passa på att hitta på en sista sak tillsammans, bara vi två nu medans vi kan. Men då är ju fantasin i botten istället, så jag vet inte...
Nej, dags för soffan igen och min goda kaka. Ha en trevlig fredag allihop.


♥ 19 dagar kvar ♥

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-20 / 20:32:46

Haha, gud vilken söt t-shirt, får väl se om texten stämmer in ;)

Kakan såg otroligt god ut - trist bara att jag är allergisk mot citrusfrukter :( Ha en mysig helg! :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-03-21 / 00:05:37

Den kakan såg verkligen mumsig ut, lägg gärna ut receptet så kanske jag kan prova mig på att laga den, om jag hittar alla ingredienser som behövs här vill säga. :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: