NU DÅ?

2009-03-16, 14:04:57 / Kategori: Allmänt
Ganska ofta känner jag mig som en motsägelsefull människa. Ena stunden gnäller jag för att jag inte får sova så mycket som jag vill. Men jag är ju hemma hela dagarna och kan egentligen vila i ofantliga mängder. Istället blir jag uttråkad och vet inte var jag ska ta vägen.
Idag är en sån dag. Nu har jag precis ätit två köttbullemackor med rödbetssallad, och har en stor kopp te framför mig. Bredvid den ligger en halv Japp och väntar på att förintas. Och så sitter jag ju här framför datorn igen. Fastnar alltid här. Vad annat kan jag göra? Allt är ju ansträngande nu för tiden. Idag har jag tom struntat i att bädda sängen, har ni hört på maken?!

Imorgon ska jag ta mig i kragen och åka in till stan. Sen blir det väl storhandling på kvällen antar jag. Men nu då? Vad ska hända nu???

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-03-16 / 14:29:26

Ja... va fan ska hända nu!?!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: